Aplikacja Mobilna Starbucks – Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Czym jest Aplikacja Mobilna Starbucks?

Za pomocą Aplikacji Mobilnej Starbucks możesz dokonywać płatności w kawiarniach naszej sieci i doładowywać swoją kartę Starbucks, używając telefonu komórkowego. Aplikacja umożliwia Ci również sprawdzenie stanu Twojego konta oraz odbiór i realizację kuponów. Możesz także sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższa kawiarnia.

2. Jakie systemy operacyjne obsługują Aplikację Mobilną Starbucks?

Aplikacja działa w systemach iOS (wersja 7.0 i następne) oraz Android (wersja 4.1 i następne).

3. W jaki sposób mogę pobrać aplikację na swój telefon komórkowy?

Pobierz aplikację ze sklepu Google Play (w przypadku urządzeń działających w systemie Android) lub ze sklepu App Store (urządzenia działające w systemie iOS).

4. Czy aplikacja jest płatna?

Nie, aplikacja jest dostępna do pobrania bez żadnych dodatkowych opłat.

5. W jaki sposób mogę zmienić język w aplikacji?

Aplikacja jest dostępna po polsku oraz po angielsku. Aby zmienić język w aplikacji, należy zmienić język używany w telefonie. Aplikacja zapyta o Twój wybór (język polski lub angielski) podczas instalacji i pierwszego logowania.

6. Czy muszę kupić nową kartę Starbucks, żeby skorzystać z aplikacji?

Nie. Jeśli posiadasz już kartę (zarejestrowaną lub niezarejestrowaną), wystarczy, że pobierzesz Aplikację Mobilną Starbucks. Wybierz funkcję logowania, a następnie wpisz login i hasło, których używasz do logowania się na swoje konto na stronie internetowej. Teraz możesz korzystać zarówno z plastikowej karty, jak i z aplikacji mobilnej.

7. Co jeśli posiadam kilka urządzeń?

Jeśli zainstalujesz aplikację na więcej niż jednym urządzeniu, to świetnie! Będziesz teraz mógł/mogła zalogować się na swoje konto oraz skorzystać z różnych funkcji Aplikacji Mobilnej Starbucks na wszystkich urządzeniach jednocześnie.

8. W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy w kawiarni, korzystając z Aplikacji Mobilnej Starbucks?

To proste. Jeśli zarejestrowałeś(-aś) już swoją kartę, zaloguj się do aplikacji mobilnej, przejdź do ekranu płatności i naciśnij symbol karty. Karta odwróci się, a na ekranie pojawi się kod QR. Gdy barista wprowadzi Twoje zakupy do systemu, zeskanuj kod przy kasie. To wszystko!

9. Czy mogę odebrać swój darmowy napój lub inną nagrodę, korzystając z Aplikacji Mobilnej Starbucks?

Oczywiście! Poinformuj baristę przy kasie, że zamierzasz zrealizować kupon na darmowy napój lub inną nagrodę. Barista zeskanuje kod QR bezpośrednio z Twojego telefonu. Kody QR znajdują się w aplikacji w zakładce „Nagrody”. Aby kod QR pojawił się na ekranie, dotknij symbolu wybranej nagrody. Pokaż kod bariście przy kasie podczas dokonywania płatności.

10. W jaki sposób mogę doładować moją kartę poprzez Aplikację Mobilną Starbucks?

To bardzo proste. Przejdź do funkcji „Doładowanie” w zakładce „Płatności” i wybierz jedną z dwóch opcji doładowania dostępnych poprzez system PayU: dodaj swoją kartę kredytową/debetową i zapłać nią lub skorzystaj z konta PayU. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Ze względów bezpieczeństwa aplikacja poprosi o potwierdzenie płatności hasłem. Użyj hasła, które wykorzystujesz podczas logowania się do aplikacji. Możesz również doładować swoją kartę online, korzystając z konta na naszej stronie internetowej. Zaloguj się na stronę http://card.starbucks.pl/. Kartę możesz także doładować w kawiarni.

11. Jakie hasło należy podać podczas ładowania kart w Aplikacji Mobilnej Starbucks?

Ze względów bezpieczeństwa aplikacja poprosi o potwierdzenie płatności hasłem. Użyj hasła, które wykorzystujesz podczas logowania się do aplikacji.

12. Co zrobić, jeśli doładuję kartę błędną kwotą i zaakceptuję płatność w systemie PayU?

Nie martw się. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 71 386 17 77 lub drogą e-mailową pod adresem: starbuckscardpl@amrest.eu. Zespół Biura Obsługi Klienta z chęcią Ci pomoże.

13. Czym jest kod QR? Gdzie mogę go znaleźć?

Kod QR używany w Aplikacji Mobilnej Starbucks podczas płatności działa podobnie jak numer karty Starbucks lub unikatowy numer kuponu rabatowego. Służy do potwierdzenia numeru konta lub ważności kuponu rabatowego. We wszystkich kawiarniach biorących udział w programie możesz używać zarówno aplikacji w telefonie, jak i plastikowej karty Starbucks. Po pobraniu aplikacji, zarejestrowaniu karty lub zalogowaniu się na konto na ekranie Twojego urządzenia pojawi się symbol karty Starbucks. Dotknij go. Karta odwróci się, a na ekranie pojawi się kod QR. Kod jest gotowy do użycia. Jeśli chcesz skorzystać z kuponu, wybierz symbol kuponu na ekranie w zakładce z nagrodami. Dotknij odpowiedniego symbolu, a kod QR wyświetli się na ekranie.

14. Co należy zrobić z plastikową kartą Starbucks po rejestracji w aplikacji mobilnej?

Płatność poprzez Aplikację Mobilną Starbucks to dodatkowa forma płatności obok korzystania z plastikowej karty Starbucks. Zalecamy, aby zachować tradycyjną kartę i przechowywać ją w bezpiecznym miejscu. Dzięki temu w przypadku utraty telefonu będziesz mógł/mogła nadal korzystać z benefitów związanych z programem My Starbucks Rewards.

15. Co należy zrobić, jeśli skaner kodów QR w kawiarni nie działa?

W pierwszej kolejności upewnij się, że ustawiłeś(-aś) najwyższą jasność ekranu. Jeśli skaner nadal nie może odczytać kodu QR z Twojego telefonu, przeczytaj numer karty Starbucks bariście przy kasie. Numer karty znajduje się pod kodem QR.

16. W jaki sposób mogę dodać Kartę Starbucks do Apple Wallet?

W prosty sposób możesz dodać swoją Kartę Starbucks do aplikacji Wallet (znanej również jako „Passbook”) z aplikacji Starbucks. Przejdź do ekranu płatności, następnie użyj funkcji „Zarządzaj” i wybierz „Zobacz w Apple Wallet”.

17. Jak usunąć Kartę Starbucks z Apple Wallet?

Usuwanie karty z aplikacji Wallet jest łatwe i szybkie. Wystarczy uruchomić Wallet i kliknąć w Kartę Starbucks a następnie wybrać ikonę „i” w prawym dolnym rogu. Na nowym ekranie należy wybrać funkcję „Usuń”. Usunięcie Karty Starbucks z Wallet może odbyć się wyłącznie przy użyciu aplikacji Wallet.

18. Jak często aktualizuje się saldo Karty Starbucks w Apple Wallet?

Saldo Twojej Karty Starbucks w Apple Wallet powinno się aktualizować co godzinę automatycznie.

19. W jaki sposób mogę zaktualizować Aplikację Starbucks?

Jeśli w telefonie ustawiłeś opcję automatycznej aktualizacji aplikacji, najświeższa wersja aplikacji Starbucks zostanie pobrana samoczynnie. Jeśli nie posiadasz takich ustawień, odszukaj aplikację w AppStore/Google Play i pobierz aplikację Starbucks ponownie.

20. Czy informacje o mojej karcie Starbucks, karcie kredytowej i profilu konta są dobrze zabezpieczone w moim telefonie komórkowym podczas korzystania z funkcji doładowania w aplikacji mobilnej?

Informacje na temat karty kredytowej nie są przechowywane w aplikacji ani w smartfonie. W trakcie doładowywania konta aplikacja poprosi o podanie hasła, aby zautoryzować transakcję. Transakcje w aplikacji są zabezpieczone przez system PayU, który przykłada wyjątkowo dużą wagę do bezpieczeństwa transakcji.

21. Co zrobić w przypadku, gdy zgubię telefon? W jaki sposób mogę chronić dane zawarte w aplikacji?

Zaloguj się na swoje konto online, korzystając ze strony http://card.starbucks.pl/. Zgłoś zgubioną lub skradzioną kartę. Środki pozostałe na karcie w momencie zgłoszenia zostaną zamrożone.

22. Co należy zrobić, jeśli zauważę podejrzaną aktywność na mojej karcie Starbucks?

Jeśli aktywność na karcie budzi Twoje wątpliwości, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: +48 71 386 17 77. W Biurze możesz zgłosić podejrzaną aktywność na karcie lub zagubioną zarejestrowaną kartę. Środki pozostałe na karcie w momencie zgłoszenia zostaną zamrożone. W razie potrzeby przetransferujemy środki z zaginionej lub skradzionej karty na nową kartę i prześlemy ją do Ciebie niezwłocznie pocztą bez dodatkowych opłat.