Karta Starbucks

1. Co to jest Karta Starbucks?

Karta Starbucks jest kartą typu pre-paid, którą można doładowywać i dokonywać płatności za produkty we wszystkich kawiarniach Starbucks w Polsce. Dodatkowo każdy posiadacz Karty Starbucks, który zarejestruje swoją kartę na stronie http://card.strabucks.pl/ lub poprzez mobilną aplikację Starbucks, bierze udział w programie lojalnościowym My Starbucks Rewards. Kartę można zintegrować z mobilną aplikacją Starbucks. Karta jest również doskonałym pomysłem na prezent.

2. Czy mogę doładować Kartę Starbucks?

Oczywiście, Karta Starbucks może być doładowana. Minimalnie karta może zostać doładowana o 20 zł, maksymalnie na karcie może znajdować się 1000 zł.

3. Czy jest minimalna kwota za jaką mogę kupić kartę oraz ją doładować?

Tak. Minimalna kwota zakupu lub doładowania wynosi 20 zł i w całości może zostać wykorzystana na zakup naszych produktów we wszystkich kawiarniach w Polsce.

4. Jak mogę doładować Kartę Starbucks?

Kartę Starbucks możesz doładować w każdej kawiarni w Polsce w taki sam sposób jak zamawiasz swój ulubiony napój – u baristy przy kasie. Ponadto, istnieje możliwość doładowania karty przez indywidualne konto posiadacza Karty Starbucks na stronie http://card.strabucks.pl/ lub poprzez mobilną aplikację.

5. W jaki sposób mogę doładować Kartę Starbucks online?

W celu doładowania Karty Starbucks należy zalogować się na swoje konto na stronie http://card.strabucks.pl/ Po zalogowaniu widoczny jest panel startowy. W zakładce Moja karta po prawej stronie znajduje się przycisk Doładuj kartę. Na ekranie pojawia się możliwość doładowania o zdefiniowaną kwotę, jednak istnieje możliwość wpisania dowolnej kwoty w przedziale między 20 zł a 1 000 zł. Po wybraniu lub wpisaniu kwoty należy kliknąć przycisk pay , który przekieruje Cię do strony płatności. Następnie wybierz sposób płatności (karta Visa/Master Card lub przelew) i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie. Po zatwierdzeniu płatności zostanie do Ciebie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem zasilenia Karty Starbucks.

6. Gdzie mogę sprawdzić stan środków na mojej Karcie Starbucks?
  • Masz trzy możliwości sprawdzenia stanu środków na swojej Karcie:

  • W każdej kawiarni Starbucks w Polsce, wystarczy poprosić o to kasjera.
  • Jeżeli Twoja karta jest zarejestrowana, zaloguj się na swoje konto poprzez stronę internetową lub mobilną aplikację. Stan środków na karcie będzie wyświetlony zaraz po zalogowaniu na pierwszym ekranie.
  • Dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta na numer +48 71 386 17 77 w dni powszednie między godziną 9.00 – 17.00.
7. Czy mogę zapłacić za swój rachunek częściowo moją Kartą Starbucks, a częściowo gotówką lub kartą płatniczą?

Oczywiście. Za zakupy w Starbucks możesz zapłacić częściowo przy użyciu Karty Starbucks lub mobilnej aplikacji, a pozostałą część dopłacić na przykład gotówką lub kartą kredytową/debetową. Warto o zamiarze dokonania transakcji w ten sposób poinformować obsługę w trakcie dokonywania zakupu.

8. Czy mogę zapłacić za rachunek więcej niż jedną kartą?

Niestety nie ma możliwości opłacenia rachunku więcej niż jedną Kartą Starbucks, ponieważ w takim przypadku nie widzielibyśmy, komu przyznać Gwiazdkę za dokonanie płatności, a następnie komu wręczyć nagrody wynikającą z naszego programu My Starbucks Rewards.

9. Czy moja karta ma datę ważności?

Tak. Twoja karta jest ważna 12 miesięcy od dokonania ostatniej transakcji, czyli za każdym razem kiedy doładujesz swoją kartę lub zapłacisz za rachunek data ważności przesunie się o kolejne 12 miesięcy od tego momentu.

10. Jak mogę zarejestrować moją Kartę Starbucks?

Proces rejestracji karty jest prosty i zajmuje tylko chwilę. Wystarczy wejść na stronę http://card.strabucks.pl/ w zakładkę Karta Starbucks lub pobrać mobilną aplikację Starbucks i podążać zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Pierwszym krokiem jest założenie swojego konta, następnym - rejestracja karty. Po zakończeniu procesu na Twój adres email zostanie wysłany link aktywacyjny. Po kliknięciu w przesłany link aktywacja będzie kompletna. Link aktywacyjny wygaśnie po upływie 72h jeżeli nie zostanie podjęta żadna akcja.

11. Co daje mi możliwość zarejestrowania Karty oraz jakie operacje mogę na nim wykonać?
  • Na koncie zarejestrowanej Karty Starbucks można:

  • Sprawdzić stan środków na karcie.
  • Sprawdzić historię transakcji, przyznanych nagród i prezentów.
  • Przetransferować środki z Karty Starbucks na inną Kartę Starbucks.
  • Zgłosić kradzież lub zgubienie karty Starbucks.
  • Zarządzać swoimi danymi personalnymi.
  • Usunąć konto.
12. Czy mogę zmienić moje dane personalne po utworzeniu konta?

Oczywiście, zmiany możesz zrobić, wybierając zakładkę Dane Użytkownika po zalogowaniu się na swoje konto przez stronę internetową lub mobilną aplikację Starbucks, wchodząc w Ustawienia.

13. Czy mogę zarządzać swoją kartą używając telefonu komórkowego?

Tak. Pobierając aplikację mobilną Starbucks z Google Play lub AppStore, możesz zalogować się na konto swojej Karty Starbucks, a następnie nim zarządzać, w tym dokonywać płatności, zasilać Kartę Starbucks środkami, sprawdzać stan salda, ilość Gwiazdek, przyznane nagrody oraz historię transakcji. Poprzez aplikację mobilną Starbucks możesz również zarejestrować swoją Kartę.

14. Czy mogę mieć więcej kart zarejestrowanych na moim koncie?

Nasz program nie przewiduje takiej możliwości, ponieważ nie wiedzielibyśmy, kogo nagrodzić. Jedno konto odpowiada jednej Karcie Starbucks.

15. Czy są dostępne inne wzory kart?

Tak, są dostępne różne wzory kart i są one wykesponowane w każdej kawiarni Starbucks w Polsce przy kasie.

16. Jak mogę dokonać transferu środków na nową Kartę?

Transfer środków na nową kartę możliwy jest jedynie w przypadku, gdy zagubiona/stracona karta była zarejestrowana. Transferu natomiast dokonać można wyłącznie na kartę niezarejestrowaną.

Należy zalogować się na swoje konto na http://card.strabucks.pl/, na górze strony wybrać „moja karta”, następnie przejść do zakładki „Transferuj środki”, wpisać numer i kod zabezpieczający nowej karty i zatwierdzić go hasłem. Środki oraz gwiazdki ze dotychczasowej karty zostaną automatycznie przeniesione na nową kartę – będzie ona przypisana do tego samego konta. Dotychczasowa Karta nie będzie już aktywna.

17. Czy jest jakieś ograniczenie do produktów, za które mogę zapłacić moją Kartą Starbucks?

Nie ma takiego ograniczenia. Kartą Starbucks lub za pomocą mobilnej aplikacji Starbucks możesz zapłacić za wszystkie produkty dostępne w naszych kawiarniach. Jedynym wyjątkiem jest brak możliwości zakupu innej Karty Starbucks, płacąc Kartą Starbucks lub telefonem.

18. Co zrobić, gdy moja karta Starbucks zaginie lub zostanie skradziona?

W przypadku utraty karty w wyniku kradzieży, bądź jej zagubienia wystarczy zalogować się na stronie http://card.strabucks.pl/ i skorzystać z funkcji „Zgłoś zgubioną kartę” w profilu użytkownika. Jeżeli Twoja karta nie była zarejestrowana, bądź była zarejestrowana, lecz nie było na niej środków, nie będziemy w stanie jej zastąpić. Środki, które pozostały na Twojej karcie w momencie zgłoszenia, zostaną zamrożone i przeniesione na nową kartę. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, zadzwoń do Biura Obsługi Klienta pod numer +48 71 386 17 77

19. Czy mogę kupić kartę w Polsce i używać jej za granicą lub odwrotnie?

Niestety nie. Karta Starbucks zakupiona w polskich kawiarniach Starbucks jest ważna tylko w Polsce i może być tylko w tym kraju używana. Nie ma również możliwości realizacji na terenie Polski Kart Starbucks zakupionych w innych krajach.

Biuro Obsługi Klienta

Aby upewnić się, że nasi Klienci mają pełne wsparcie w postępowaniu z Kartą Starbucks, utworzyliśmy dedykowaną linię telefoniczną +48 71386 17 77 (opłata jak za połączenie lokalne, według taryfy operatora).

Nasze Biuro Obsługi Klienta czynne jest:

Od poniedziałku do piątku: 9:00 - 17:00

Soboty: Nieczynne

Niedziele: Nieczynne

Publiczne Święta: Nieczynne