Najczęściej zadawane pytania

Starbucks Rewards

 

1. Co to jest Program Starbucks Rewards i jak mogę wziąć w nim udział?

Aby podziękować naszym najbardziej lojalnym Klientom wprowadziliśmy na nasz rynek Kartę Starbucks wraz z programem nagród i korzyści Starbucks Rewards. Po zakupie Karty Starbucks wystarczy ją zarejestrować na stronie lub przez mobilną aplikację, aby używając jej, otrzymywać nagrody i informacje o zniżkach oraz nowościach w Starbucks. Płacąc Kartą Starbucks lub przy użyciu aplikacji mobilnej Starbucks, masz możliwość odbioru kawy w prezencie za każdym razem, kiedy uzbierasz 80 Gwiazdek.

 

2. Jakie są korzyści z posiadania zarejestrowanej Karty Starbucks?

Powitamy Cię w Programie 40 Gwiazdkami. Za każde 80 Gwiazdek możesz odebrać darmowy napój w rozmiarze Tall lub Grande. Znajdziesz się w wśród osób, które jako pierwsze otrzymają od nas informacje o nowych produktach, zniżkach oraz specjalnych ofertach. Dla użytkowników programu posiadających Złoty Status, przygotowaliśmy darmowy napój lub ciasto w dniu urodzin, darmowe dodatki do kawy i wiele więcej! Nie zapomnij pobrać aplikacji Starbucks na swój telefon, dzięki której będziesz mieć możliwość zarządzania swoją Kartą Starbucks i dokonywać wygodnych płatności telefonem w naszych Kawiarniach.

 

3. Dlaczego rejestracja karty jest konieczna, aby dołączyć do programu?

Jeśli utworzysz konto w programie Starbucks Rewards, będziemy mogli skontaktować się z Tobą, by przyznać Ci kupon na darmowy napój każdym razem kiedy uzbierasz 80 Gwiazdek, prezent na urodziny*, jak również wiele innych niespodzianek, specjalnych ofert i zaproszeń. Dodatkowo, po rejestracji Karty Starbucks zwiększasz jej bezpieczeństwo w przypadku jej utraty lub kradzieży.

* dla osób posiadających Status Złoty

 

4. Czym są Gwiazdki i jak się je zbiera?

Gwiazdki to punkty naszego programu lojalnościowego. Za każdym razem, kiedy opłacisz rachunek zarejestrowaną Kartą Starbucks lub telefonem otrzymasz określoną ilość Gwiazdek. Ilość Gwiazdek, które otrzymasz po dokonaniu transakcji, jest zależna od wartości rachunku – za każde wydane 2 zł otrzymasz 1 Gwiazdkę. Za każde uzbierane 80 Gwiazdek otrzymasz zaproszeniem na dowolny napój w rozmiarze Tall lub Grande. Jeżeli w ciągu roku uzbierasz 200 Gwiazdek, uzyskasz Status Złoty, który gwarantuje dostęp do ekskluzywnych korzyści. Wykorzystywanie zaproszeń na dowolny napój nie wpływa na Gwiazdki które potrzebujesz do uzyskania Złotego Statusu.

Stan swoich Gwiazdek zawsze sprawdzisz na swoim Koncie Karty Starbucks.

 

5. Co oznacza Status Zielony i Status Złoty?

Rejestrując się w naszym programie automatycznie uzyskasz Status Zielony, który zapewni Tobie dostęp do specjalnych ofert i promocji oraz zniżek dla uczestników programu Starbucks Rewards. Będziesz mógł także odebrać darmowy napój za każde 80 Gwiazdek. By zdobyć Status Złoty, uzbieraj 200 Gwiazdek w ciągu 12 miesięcy. Złoty Status daje dostęp do wszystkich benefitów dla Statusu Zielonego, a ponadto umożliwia darmową modyfikację wybranego napoju, urodzinowego upominku, ekskluzywnych ofert i wiele więcej!

 

6. Jak działa system Gwiazdek?

To bardzo proste! Musisz jedynie zarejestrować swoją Kartę Starbucks w mobilnej aplikacji Starbucks lub na stronie https://card.starbucks.pl/ i za każdym razem, gdy użyjesz jej do płatności w kawiarni, system przyzna Gwiazdki na Twoje konto. Ilość Gwiazdek jest zależna od wartości Twojego rachunku. Gdy uzbierasz 80 Gwiazdek, otrzymasz od nas darmowy napój w rozmiarze Tall lub Grande.

 

7. Czy mogę oddać swoje Gwiazdki przyjacielowi?

Niestety, Gwiazdki są przypisane do Twojego konta i nie ma możliwości przeniesienia ich na inne konto.

 

8. Jak dowiem się, że mam odpowiednią liczbę Gwiazdek na darmowy napój?

W ciągu 24h otrzymasz od nas informację z kuponem na darmowy napój. Wiadomość e-mail lub wiadomość w Aplikacji Mobilnej umożliwi Ci wykorzystanie zaproszenia w kawiarni. Wystarczy, że pokażesz kupon kasjerowi podczas kolejnej wizyty w Starbucks i będziesz mógł/mogła cieszyć się smakiem swojego ulubionego napoju na nasz koszt.

 

9. Jak szybko mogę otrzymać mój kupon na darmowy napój w programie?

Maksymalnie będą to 24h.

 

10. Czy Gwiazdki mają okres ważności?

Tak, jest to 12 miesięcy od ostatniej płatności lub doładowania Twoje Karty Starbucks.

 

11. Jaką datę ważności ma mój kupon?

Na każdym kuponie podana jest jego data ważności. Będzie ona różna dla każdej oferty. Dla kuponów otrzymanych z tytułu uzbieranych Gwiazdek (80 Gwiazdek), kupon zawsze będzie ważny 30 dni.

Karta Starbucks

 

1. Co to jest Karta Starbucks?

Karta Starbucks jest kartą przedpłaconą, którą można doładowywać i dokonywać płatności za produkty we wszystkich kawiarniach Starbucks w Polsce. Dodatkowo, każdy posiadacz Karty Starbucks, który zarejestruje swoją kartę na stronie https://card.starbucks.pl// lub poprzez mobilną aplikację Starbucks, bierze udział w programie lojalnościowym Starbucks Rewards.

 

2. Co to jest Wirtualna Karta Starbucks?

Wirtualna Karta Starbucks to forma Karty Starbucks, którą można uzyskać podczas procesu rejestracji bez wychodzenia z domy. Wirtualna Karta Starbucks jest kartą, którą możesz wygenerować za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub strony internetowej podczas procesu rejestracji. Dzięki niej w łatwy i szybki sposób dołączysz do programu.

 

3. Czy mogę doładować Kartę Starbucks?

Oczywiście! Karta Starbucks może być doładowana. Minimalnie karta może zostać doładowana na kwotę 20 zł, maksymalnie na karcie może znajdować się 1000 zł. Doładowania można dokonać w Aplikacji Mobilnej Starbucks, na stronie https://card.starbucks.pl/ lub w każdej kawiarni Starbucks w Polsce.

 

4. Czy jest minimalna kwota za jaką mogę kupić kartę oraz ją doładować?

Tak. Minimalna kwota zakupu lub doładowania wynosi 20 zł i w całości może zostać wykorzystana na zakup naszych produktów we wszystkich kawiarniach Starbucks w Polsce.

 

5. Jak mogę doładować Kartę Starbucks?

Kartę Starbucks możesz doładować w każdej kawiarni Starbucks w Polsce, w taki sam sposób jak zamawiasz swój ulubiony napój – u baristy przy kasie. Ponadto, istnieje możliwość doładowania karty przez indywidualne konto posiadacza Karty Starbucks na stronie https://card.starbucks.pl// oraz poprzez mobilną aplikację.

 

6. W jaki sposób mogę doładować Kartę Starbucks online?

Kartę możesz doładować na stronie lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Kartę możesz doładować:

a) na stroniehttps://card.starbucks.pl/

W celu doładowania Karty Starbucks należy zalogować się na swoje konto na stronie

https://card.starbucks.pl//. Po zalogowaniu widoczny jest panel startowy. W zakładce Moja karta po prawej stronie znajduje się przycisk DOŁADUJ KARTĘ. Po kliknięciu na ekranie pojawia się możliwość doładowania o zdefiniowaną kwotę. Istnieje też możliwość wpisania dowolnej kwoty w przedziale między 20 zł a 1 000 zł. Po wybraniu lub wpisaniu kwoty należy wybrać odpowiednią formę płatności w kolumnie po prawej stronie: karta Visa/Master Card lub przelew za pośrednictwem PayU. Następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.

b) za pośrednictwem aplikacji mobilnej

W celu doładowania karty za pośrednictwem aplikacji mobilnej, zarejestruj kartę w aplikacji lub poproś o wygenerowanie wirtualnej karty w aplikacji. Następnie zaloguj się na swoje konto, wybierz zakładkę „Zapłać” i wybierz przycisk „DOŁADOWANIE”. Wybierz kwotę płatności a następnie metodę płatności. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Kwota zostanie natychmiastowo dodana na Twoje konto.

 

7. Gdzie mogę sprawdzić stan środków na mojej Karcie Starbucks?

Masz trzy możliwości sprawdzenia stanu środków na swojej Karcie:

  • 1. W każdej kawiarni Starbucks w Polsce, wystarczy poprosić o to kasjera.
  • 2. Jeżeli Twoja karta jest zarejestrowana, zaloguj się na swoje konto poprzez stronę internetową https://card.starbucks.pl// lub aplikację mobilną. Stan środków na karcie będzie wyświetlony zaraz po zalogowaniu na pierwszym ekranie na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej w zakładce „Zapłać”.
  • 3. Dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta na numer +48 71 386 17 77 w dni powszednie między godziną 9.00 – 17.00.

 

8. Czy mogę zapłacić za swój rachunek częściowo moją Kartą Starbucks, a częściowo gotówką lub kartą płatniczą?

Oczywiście. Za zakupy w Starbucks możesz zapłacić częściowo przy użyciu Karty Starbucks, a pozostałą część dopłacić na przykład gotówką lub kartą kredytową/debetową.

 

9. Czy moja karta ma datę ważności?

Tak. Twoja karta jest ważna 12 miesięcy od dokonania ostatniej płatności lub doładowania Karty Starbucks, czyli za każdym razem kiedy doładujesz swoją kartę lub zapłacisz za rachunek, data ważności przesunie się o kolejne 12 miesięcy od tego momentu.

 

10. Jak mogę zarejestrować moją Kartę Starbucks?

Proces rejestracji karty jest prosty i zajmuje tylko chwilę. Wystarczy wejść na stronę https://card.starbucks.pl// w zakładkę Karta Starbucks lub pobrać mobilną aplikację Starbucks i podążać zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Po zakończeniu procesu rejestracji, na Twój adres email zostanie wysłany link aktywacyjny. Po kliknięciu w przesłany link aktywacja będzie kompletna.

 

11. Co daje mi rejestracja Karty oraz jakie operacje mogę wykonać?

Dzięki rejestracji Karty Starbucks można:

  • Zbierać Gwiazdki i korzystać z benefitów programu Starbucks Rewards
  • Sprawdzić stan środków na karcie.
  • Doładować kartę przez stronę internetową https://card.starbucks.pl/ oraz aplikację mobilną Starbucks.
  • Sprawdzić historię transakcji, przyznanych nagród i prezentów.
  • Zgłosić kradzież lub zgubienie Karty Starbucks.
  • Zarządzać swoimi danymi personalnymi.

 

12. Czy są dostępne inne wzory kart?

Tak, są dostępne różne wzory kart i są one wyeksponowane w każdej kawiarni Starbucks w Polsce przy kasie.

Będąc zarejestrowanym użytkownikiem, będziesz miał/miała również możliwość wybrania dowolnego wzoru swoje karty w Mobilnej Aplikacji.

 

13. Czy jest jakieś ograniczenie do produktów, za które mogę zapłacić moją Kartą Starbucks?

Nie ma takiego ograniczenia. Kartą Starbucks lub za pomocą mobilnej aplikacji Starbucks możesz zapłacić za wszystkie produkty dostępne w naszych kawiarniach. Jedynym wyjątkiem jest brak możliwości zakupu innej Karty Starbucks.

 

14. Czy mogę kupić kartę w Polsce i używać jej za granicą lub odwrotnie?

Niestety nie. Karta Starbucks zakupiona w polskich kawiarniach Starbucks jest ważna tylko w Polsce i może być używana tylko w tym kraju. Nie ma również możliwości realizacji na terenie Polski Kart Starbucks zakupionych w innych krajach.

 

15. Gdzie mogę uzyskać więcej informacji?

Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 71386 17 77 (opłata jak za połączenie lokalne, według taryfy operatora) lub adresem email: starbuckscardpl@amrest.eu

 

Nasze Biuro Obsługi Klienta czynne jest:

 

Od poniedziałku do piątku: 9:00 - 17:00

Soboty: Nieczynne

Niedziele: Nieczynne

Publiczne Święta: Nieczynne

Aplikacja Mobilna Starbucks

 

1. Co daje mi Mobilna Aplikacja Starbucks?

Za pomocą Aplikacji Mobilnej Starbucks w łatwy sposób dołączysz do programy rejestrując kartę Starbucks, a jeżeli już posiadasz Konto Klienta dzięki niej możesz dokonywać płatności w kawiarniach naszej sieci i doładowywać swoją Kartę Starbucks, używając telefonu komórkowego. Aplikacja umożliwia Ci również sprawdzenie stanu Twojego konta, ilości uzbieranych Gwiazdek, statusu oraz odbiór i realizację kuponów. Możesz sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższa kawiarnia i dowiedzieć się więcej o programie Starbucks Rewards.

 

2. Jakie systemy operacyjne obsługują aplikację mobilną Starbucks?

Aplikacja działa w systemie iOS (wersje od 8.0) oraz Android (wersje od 4.1).

 

3. W jaki sposób mogę pobrać aplikację na swój telefon komórkowy?

Pobierz aplikację ze sklepu App Store dla systemu iOS oraz Google Play dla systemu Android. Nasza aplikacja nosi nazwę Starbucks CEE.

 

4. Czy aplikacja jest płatna?

Nie, aplikacja jest dostępna do pobrania bez żadnych opłat.

 

5. W jaki sposób mogę zmienić język w aplikacji?

Aplikacja jest dostępna w języku polskim oraz angielskim. Aby zmienić język w aplikacji, należy zmienić język telefonu.

 

6. Czy muszę kupić nową Kartę Starbucks, żeby skorzystać z aplikacji?

Nie. Jeśli posiadasz już kartę (zarejestrowaną lub niezarejestrowaną), wystarczy, że pobierzesz aplikację mobilną Starbucks. Jeżeli posiadasz zarejestrowaną kartę, wybierz funkcję logowania, a następnie wpisz adres e-mail i hasło, których używasz do logowania się na swoje konto na stronie internetowej. Teraz możesz korzystać zarówno z plastikowej karty, jak i z aplikacji mobilnej. Jeżeli wcześniej Twoja karta była niezarejestrowana, możesz ją zarejestrować przez aplikację, dołączając do programu Starbucks Rewards. Przez aplikację możesz wygenerować także wirtualną kartę Starbucks.

 

7. Co jeśli posiadam kilka urządzeń?

Jeśli zainstalujesz aplikację na więcej niż jednym urządzeniu, to świetnie! Teraz możesz zalogować się na swoje konto oraz skorzystać z różnych funkcji Aplikacji Mobilnej Starbucks na wszystkich urządzeniach. Pamiętaj jednak, że w tym samym czasie zalogowanym można być tylko na jednym urządzeniu.

 

8. W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy w kawiarni, korzystając z Aplikacji Mobilnej Starbucks?

To proste. Jeśli zarejestrowałeś już swoją kartę, zaloguj się do aplikacji mobilnej, przejdź do ekranu płatności i naciśnij symbol karty. Karta odwróci się, a na ekranie pojawi się kod QR. Gdy barista wprowadzi Twoje zakupy do systemu, zeskanuj kod przy kasie. Gotowe!

 

9. Czy mogę odebrać swój darmowy napój lub inną nagrodę, korzystając z Aplikacji Mobilnej Starbucks?

Oczywiście! Poinformuj baristę przy kasie, że zamierzasz zrealizować kupon na darmowy napój lub inną nagrodę. Kody z zaproszeniem QR znajdują się w aplikacji w zakładce „Nagrody”. Aby kod QR pojawił się na ekranie, dotknij symbolu wybranej nagrody. Barista zeskanuje kod bezpośrednio z Twojego telefonu.

 

10. W jaki sposób mogę doładować moją kartę poprzez Aplikację Mobilną Starbucks?

To bardzo proste. Przejdź do funkcji „Doładowanie” w zakładce „Zapłać” i wybierz jedną z dwóch opcji doładowania dostępnych poprzez system PayU: dodaj swoją kartę kredytową/debetową, lub wykonaj przelew za pośrednictwem PayU. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Ze względów bezpieczeństwa aplikacja poprosi o potwierdzenie płatności hasłem do Konta Karty Starbucks. Użyj hasła, które wykorzystujesz podczas logowania się do aplikacji Starbucks.

 

11. Jakie hasło należy podać podczas doładowania karty w Aplikacji Mobilnej Starbucks?

Należy podać hasło, którego używasz do logowania się do Aplikacji Starbucks.

 

12. Co zrobić, jeśli doładuję kartę błędną kwotą i zaakceptuję płatność w systemie PayU?

Nie martw się. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 71 386 17 77 lub drogą e-mailową pod adresem: starbuckscardpl@amrest.eu. Zespół Biura Obsługi Klienta z chęcią Ci pomoże.

 

13. Co należy zrobić z plastikową kartą Starbucks po rejestracji w aplikacji mobilnej?

Zachowaj ją na pamiątkę i ciesz się nowoczesnymi płatnościami Mobilną Aplikacją Starbucks.

 

14. Co należy zrobić, jeśli skaner kodów QR w kawiarni nie skanuje moich kuponów lub Karty Starbucks?

W pierwszej kolejności upewnij się, że ustawiłeś(-aś) odpowiednio wysoką jasność ekranu. Jeśli skaner nadal nie może odczytać kodu QR z Twojego telefonu, przeczytaj numer kuponu bariście przy kasie. Numer kuponu znajduje się pod kodem QR.

 

15. W jaki sposób mogę dodać Kartę Starbucks do Apple Wallet?

Dodanie Karty Starbucks do aplikacji Wallet dla systemów IOS jest bardzo łatwe. W aplikacji

Starbucks przejdź do ekranu płatności, następnie użyj opcji „Zarządzaj” i wybierz „Dodaj do Apple Wallet”. Gotowe!

 

16. Jak usunąć Kartę Starbucks z Apple Wallet?

Wystarczy uruchomić Wallet i wybrać Kartę Starbucks a następnie wybrać ikonę „i” w prawym dolnym rogu. Na nowym ekranie należy wybrać funkcję „Usuń”. Usunięcie Karty Starbucks z Wallet może odbyć się wyłącznie przy użyciu aplikacji Wallet. Usunięcie Karty Starbucks z aplikacji Wallet nie ma wpływu na stan środków na karcie Starbucks ani też stan Gwiazdek.

 

17. Jak często aktualizuje się saldo Karty Starbucks w aplikacji mobilnej?

Saldo Twojej Karty Starbucks aktualizuje się automatycznie po dokonaniu transakcji. Jeżeli dokonujesz płatności przy użyciu aplikacji mobilnej Starbucks, aktualny stan środków na Twojej Karcie Starbucks wyświetli się na ekranie Twojego telefonu po transakcji. Jeżeli nie widzisz zmiany, sprawdź połączenie internetowe, a następnie kliknij ikonę odśwież.

 

18. W jaki sposób mogę zaktualizować Aplikację Starbucks?

Jeśli w telefonie ustawiłeś opcję automatycznej aktualizacji aplikacji, najświeższa wersja aplikacji Starbucks zostanie pobrana samoczynnie. Jeśli nie posiadasz takich ustawień otrzymasz automatyczne powiadomienie od swojego operatora sklepu App Store lub Google Play. Zawsze możesz także odszukać aplikację w AppStore/Google Play i pobrać najnowszą wersję.

 

19. Co zrobić w przypadku, gdy zgubię telefon? W jaki sposób mogę chronić środki na mojej zarejestrowanej Karcie Starbucks?

Zaloguj się na swoje konto online, korzystając ze strony https://card.starbucks.pl/ lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Zgłoś zgubioną lub skradzioną kartę. Jeżeli Twoja Karta Starbucks była zarejestrowana, środki pozostałe na karcie w momencie zgłoszenia zostaną zamrożone.

 

20. Co należy zrobić, jeśli zauważę podejrzaną aktywność na mojej karcie Starbucks?

Jeśli aktywność na karcie budzi Twoje wątpliwości, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: +48 71 386 17 77. W Biurze możesz zgłosić podejrzaną aktywność na karcie lub zagubioną zarejestrowaną kartę. Środki pozostałe na karcie w momencie zgłoszenia zostaną zamrożone. W razie potrzeby przetransferujemy środki z zaginionej lub skradzionej karty na nową kartę i prześlemy ją do Ciebie niezwłocznie pocztą bez dodatkowych opłat.