Kariera w Starbucks

Career at Starbucks
Pracując jako Barista, przyczynisz się do sukcesu marki, kochanej na całym świecie, przez prawdziwych miłośników kawy. Twoim zadaniem będzie dostarczenie naszym gościom wyjątkowej, szybkiej obsługi, wyśmienitej jakości produktów oraz utrzymanie kawiarni w idealnej czystości. Wszystko to składa się na unikalną atmosferę Starbucks, której możesz być częścią.

Jeśli chciałbyś dołączyć do nas jako Barista, sprawdź dostępne oferty.
Jako Kierownik Zmiany w Starbucks będziesz odpowiedzialny za jeden z dwóch obszarów: Product lub Facility. Product Manager dba o najwyższą jakość produktów i stoi na straży standardów ich przygotowywania. Planuje dostawy, analizuje sprzedaż oraz osiągane wyniki. Rolą Facility Managera jest czuwanie nad tym, aby kawiarnia prezentowała się z jak najlepszej strony. Dba on o przestrzeganie standardów czystości, poprawne działanie sprzętu znajdującego się w kawiarni oraz buduje relacje z konserwatorami. Planuje również koszty stałe oraz analizuje osiągane wyniki. Kierownicy Zmiany prowadzą szkolenia dla Partnerów dotyczące ich obszarów odpowiedzialności, a także prowadzą zmianę, codziennie dbając o jak najlepszą atmosferę.

Sprawdź dostępne oferty na www.rozwojwrozmiarzeventi.pl
Zastępca Kierownika Kawiarni to w Starbucks tzw. People Manager, czyli osoba odpowiedzialna za naszych Partnerów. Twoim głównym zadaniem na tym stanowisku będzie budowanie zespołu, szkolenie i motywowanie, będzie czemu obsługa gości w kawiarni będzie na najwyższym poziomie. People Manager dąży do zatrudniania jak najlepszych osób na właściwe stanowiska. Rekrutuje Partnerów, którzy zarażają uśmiechem i przekazują naszym gościom swoją pozytywną energię. Odpowiedzialny jest również za tworzenie grafików, planowanie i kontrolę kosztów pracy, a także analizę osiąganych wyników. Prowadzi także zmiany i buduje atmosferę pracy w swojej kawiarni. Kluczem do jego sukcesu jest doskonałe poznanie wszystkich Partnerów.

Sprawdź dostępne oferty na www.rozwojwrozmiarzeventi.pl
Kierownik Kawiarni Starbucks zapewnia doskonałą obsługę klienta i najwyższej jakości produkt, przy zachowaniu optymalnych kosztów. Jego zadania koncentrują się na dwóch obszarach: sprzedaży oraz na naszych Gościach. Store Manager odpowiada za lokalny marketing spójny z działaniami brandu i strategią firmy AmRest. Buduje relacje i angażuje się we współpracę z lokalną społecznością. Jego obowiązkiem jest także planowanie wysokości sprzedaży, analiza wyników oraz ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań. Kierownik Kawiarni stale rozwija się i dba o ciągły rozwój swojego zespołu.

Sprawdź dostępne oferty na www.rozwojwrozmiarzeventi.pl